E-mail marketing
Klanten direct benaderen via de e-mail blijkt nog altijd een efficiënt medium. Ik kan je ondersteunen bij het maken van e-mail campagnes
Belangrijk bij het bouwen van een website is stil te staan bij het doel van je website; kruip in de huid van de gebruiker en bedenk wat diegene wil lezen om je product of dienst af te nemen. Een technisch perfecte website zal niet van zichzelf meer klanten genereren. Als je website gelanceerd is kan ik ondersteunende diensten aanbieden om je website onder de aandacht te brengen en te houden.
Hoog scoren in Google; dit staat vaak hoog op de wensenlijst. Er wordt veel geschreven over en door sommige partijen gouden bergen beloofd. De praktijk is echter niet zo eenvoudig. Hoog scoren in Google kost veel tijd. Dit is vaak het eerste misverstand. Ook is het niet iets niet iets wat je ‘erbij’ doet, het zal constante aandacht vragen en is nooit ‘af’.
Er zijn drie belangrijke elementen voor een goed resultaat in je zoekmachines:
Technische staat
Hoe makkelijk kan Google je website ‘scannen’ en hoe goed kan deze alle relevante inhoud vinden.
Relevantie
Unieke inhoud; schrijf inhoud welke uniek is en relevant voor je business. Denk in toegevoegde waarde.
Reputatie
Waar wordt je website genoemd en door wie? Hoe hoger de autoriteit van de website waar je genoemd wordt hoe gunstiger dit is voor je eigen reputatie.
Wil je graag weten waar je staat? Neem contact met mij op en vraag vrijblijvend een consult aan.
Klanten direct benaderen via de e-mail blijkt nog altijd een efficiënt medium. Ik kan je ondersteunen bij het maken van e-mail campagnes
In sommige gevallen kan het interessant zijn om betaald verkeer te genereren op je website. Vooral als de website belangrijk is in je conversie van nieuwe klanten of bestellingen.
Zorg ervoor dat je website optimaal presteert voor Google. Belangrijke randvoorwaarden zijn website snelheid, veiligheid, technische tekst opbouw en een goede bereikbaarheid voor bots.